JAG HATAR SÖNDAGAR.

Vaknade precis, gud vad jag hatar att vakna såhär sent, klockan är liksom snart kvart i ett.. söndag är de också fyfyfyfy.. nu kommer ja inte kunna sova i natt så kommer antagligen sova till två imoron och på tisdag samma sak, nu har man hamnat i en ond cirkel igen >< helvete.
Ja måste köpa kläder.. massa kläder :O tror egentligen inte att ja är i så stort behov av just kläder men jag måste ha ändå, HALLÅ jag har ju fått mina pengar nu (: jag SKA HA en röd klänning men gud så svårt de kan vara att hitta en.. usch..
Nu är de helt klart också, att ja ska till Värmland den 19 Juli. Fan va härligt de ska bli, och bara helvete vad jag saknar Elin <3 Fy asså sen så har ja fått för mig att de inte är lika varmt där >< även om ja vet att de typ är varmare, men de blir säkert som alla andra år ^^ när jag kommer så kommer regnet.

Massa tråkiga söndags pussar på er <3


Kommentarer
Postat av: bea >.<

hmm.. tråkig söndagspuss på dig me.. hata söndagar >.

2006-07-09 @ 13:44:26
Postat av: Fredric

10 dagar kvar :D (eller 9 snart)

2006-07-09 @ 23:54:33
Postat av: SHOANNA

8 ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback