Man ska inte tro gott om alla.

Fy vad jag vill hem, allt har typ blivit skit här, det finns tre normala personer i hela den här jävla stan, och dom tre vet mycke väl vilka dom är <3 så jävla mycke skit. aaa jag kommer bli typ galen >< jag nästan hatar filipstad nu. Mahahahahaha ska jag skriva idiot listan här eller är de alldeles för elakt? JAG ÄR ELAK! Jag Lotta och Sofia har kommit fram till att dom här personerna inte förtjänar att finnas.
Svensson
Tomas
Simon
              
Daniel

Martin (Han tror tydligen att jag och lotta förstört hans bil o_O)
Fredric
Anton (vet inte varför men a (Lotta tyckte de var bäst.)så nu är de så)

"De djävlar, som förändrat mig ska jag för alltid hämnas. Vems öde det än ämnas" 
sjöng hennes vackra röst.
"De bugar sig för myten och vänder kappan efter vinden. Och de kysser mig på kinden och jag spyr på deras tröst.
De lägger sig och vilar tryggt och barnsligt vid mitt bröst. Och när de fått sin glädje går de ut.
För de får allt ett slut, och deras sorger tidvis domnar. Det blir vår och det blir sommar men här vilar en förbannelse av höst.
De ler åt allt och inget och ger fan i besvären, och de skrattar åt misären för den har de sett förut.
Och den kärlek som jag ger är blott en del av den jag saknar varje morgon när jag vaknar, var sekund och var minut.
Har någon nånsin sagt till mig hur kärleken ser ut?
Eller varför den kan lämna sånna hål?
Den sticker som en nål, och förvandlar mina nerver till stoft och sot och skärvor, och förvandlar varje amorpil till krut.
De sover gott om natten när de klarat sina läxor.
Själv sover jag med häxor som ingen bjudit hit.
Ingen tycks förstå det sår som svider i mitt hjärta. För deras sår av smärta kan man badda lätt med sprit.
Men de djävlar som förändrat mig de dödar bit för bit. Och glädjen har försvunnit liksom jag.
Men jag hittar den en dag och jag är envis kan man tycka, men jag skall finna all min lycka, om så Döden ska bli den som tar mig dit!"








Kommentarer
Postat av: Jonnie!

jonny inte med på lista :D

2006-08-01 @ 01:31:37
Postat av: Fredric

Om jag inte förtjänar att leva så tar jag livet av mig nu. HEJDÅ JOHANNA!

2006-08-02 @ 14:28:35
Postat av: Schoanna

Hallå du är borta nu Fredric ^^

2006-08-06 @ 04:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback