Som en fågel i bur.

Jag blev inbjuden i en konstig konversation på msn inatt ^^ ja tror Lotta var boven, trevligt folk var de iaf.. a ja glömde då bort klockan så gick och la mig typ halv fem eller något liknande, tänkte faktist stanna uppe hela natten men nej så blev de inte.. så ringde telefonen typ kvart i sex (jag hade faktist bett om de) kommer inte ihåg någonting från de samtalet men tror de var ganska kort och att jag var mega osocial. sov iaf till elva, tolv eller någonting tänkte städa men så blev de förstås inte >< MITT RUM ÄR SÅ JÄTTE JÄTTE STÖKIT.. iaf så gjorde jag mig iordning fort idag :O så ner på torget och köpte biljetter med Amanda. FÖRSTÅ JAG SKA SE WINNERBÄCK PÅ LÖRDAG <33<3<3<3  
Jag ska nog städa nu >< trök trök.

Vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten kommer han sjunga :O :O :O !!!!!!!:D

2006-07-15 @ 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback