Så.. så var det slut.... Igen, men den här gången på riktigt. vet inte om det är bra ellet inte, men antar att lite bra är det ju.. MAN SKA INTE BLI KÄR.

En och en halv timme har jag sovit i natt eller man kanske inte ska säga natt, nu på morgonen heter det ju, mellan ungefär sju till halv nio, jävla skit tycker inte om de där, att inte kunna sova, tror jag över sovit för mycket. Har liksom sovit till typ tolv, ett varje dag och när det är skola så ungefär tio eftersom ja försover mig varenda jävla dag.



                                              
   </3

Kommentarer
Postat av: Porslinsdocka

STACKARE...! Önskar jag kunde hjälpa dig men jag e inte så bra på d där me kärlek >.

2006-06-07 @ 23:46:00
Postat av: Porslinsdocka

STACKARE...! Önskar jag kunde hjälpa dig men jag e inte så bra på d där me kärlek >.

2006-06-07 @ 23:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback