Godmorgon ännu en gång.

Ja-a då sitter jag här igen, med tandborsten i munnen, Jag tror jag blivit blogg beroende, jag vill uppdatera helatiden så jag hatar min tandkräm, den gör så jag får tårar i ögonen så kan jag inte äta på flera timmar eftersom den här jävla tandkrämssmaken inte vill gå bort "gaaaah" jag borde ta på mig kläder men ååå jag vet inte vad ja ska ha på mig har funderat på byxorna jag hade igår men ne-e de går inte efter som jag inte fick vara i klassrummet när dom andra fick tillbaka sina prov (jag har inte gjort det än) så då var jag tvungen att sitta utanför och jag klarar inte av att vara rastlös så ja där satt jag med en penna i handen och ja vad har man en penna till jo att skriva med men eftersom jag inte hade något papper att skriva på så ja då fick jag ta till jeansen, EVAS FEL. men nu återgår vi till klädes vall igen. hmm ska gå och leta lite.

Så det här blev de.
Gula tröjan dom ljusa lewis jeansen uppvikta en svart båtringad tröja + dom guldiga/brons färgade ballerina.

Nu är det sminket kvar, haha, nu gick grannarna till skolan, "pysssch" jag tycker inte om dom typerna dom skriker och hållerpå sen så ja luktar det äckligt i svalen tack vare dom, men ja sminket var det ja, usch så vimmsig jag känner mig (de där lät fjortis) ÅÅÅ JAG GLÖMDE :O jag är FJÅÅRTHEZ.

Nu blir det smink sen ska jag gå till skolan.

TJULLEVIPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback