Glömd? Eller bara förbi passerad?

Jag är sååå trött på dig.
Du börjar gå mig riktigt mycke på nerverna, tröttar ut mig... Gaaah. FAN FAN FAN.
Förstå sommaren ska bli så härlig, då kan jag bestämma själv, vill jag åka till dig eller vill jag inte. Eller kanske måste, för samvetetsskull. Åhå jag orkar inte, du är typ allt och inget på samma gång.
<333

Jag var inte i skolan idag, ögonen var helt gula när jag vaknade, skit äckligt + att jag hade ont i ryggen.
vill inte in på msn heller hatar när alla ska fråga varför man inte var iskolan och typ "SKOLKARE"
När de gäller dom nära spelar de la ingen roll, dom kan få fråga hur mycke dom vill men resten ska bara skita i om jag är i skolan eller inte :O

Bal nästa fredag också ^^ tror de blir kul, jag ska gå med min Biiatch "Samantha" mohihi slå de om ni kan.



BARA 16 DAGRAR KVAR TILL SOMMAR LOVET  "WOHO"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback