Söta, söta sol ät hallon.

Jag har kommit på att min blogg är lite deprimerande, och jag vill inte framstå som en självmordsbenägen sak så nu ska den bli gladare ^^

Det är operation dagsverke idag, men jag kom inte på något att göra så då sitter jag här istället, lyssnar på Lars Winnerbäck och äter glass. ska snart ner och lämna pengarna till skolan >.< jag vill inte gå ut, jag vet, jag vet, det är fint väder men åå så mycke pollen och jag har inte gjort mig iordning än.

Jag fick höra att jag är en fjortisslampa igår och äcklig va jag också, bara för att han inte kan ha kvar en tjej i mer än några timmar, och är så jävla svartsjuk.

Snart är Mammii hemma ;D så jag får mina pengar ^^ skulle behöva en ny skärm också, den är helt glapp och sne, nästan som skol datorerna.
Jag har städat mitt rum nu, äntligen, det är helt rent på golvet jag är så stolt över mig själv, men det är fortfarande dammigt, men mamma lovade att hon skulle dammsuga och torka mitt golvet när hon kommer hem. Nu ska jag gå och fixa till mig lite. SVIPELISVIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback