Vecker, underbar och bara så fantastisk.

Det är torsdag, har varit på alla lektioner idag *stolt* plus att jag gjort hemkunskaps provet, tror det gick ganska så bra faktist, ett klart G får jag iallafall, jag har typ kommit på att dom flesta lärare ogillar mig, konstigt efter som jag är den "lugna typen som mest sitter och arbetar på lektionerna."


fantasi          fantasi          fantasi          fantasi          fantasi           fantasi                                                                                                                                       
                                                                                   
                51241-6    





"Koka Kola advertising and kokaine
Strolling down the Broadway in the rain
Neon light sign says it
I read it in the paper - they're crazy!
Suit your life, maybe so
In the White House - I know
All Over Berlin (they've been doing it for years)
And in Manhattan!"









                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi, dom bilderna är så söta.

2006-05-19 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback