Humlegården.

HUR MÅR DU: Jo, bra.
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Klart.
VAD HAR DU PÅ DIG: Min jesus tröja, mysiga byxor (Rosa är dom också) och ulliga tofflor
ÄR DU AMBITIÖS: jo, det händer
DAGENS ROLIGA: Min skoldag har varit ganska så kul :)
DAGENS TRÅKIGA: Min fredag kväll har inte varit speciellt kul ><
HUMÖRSVÄNGNINGAR: nej inte direkt..
ANTAL SÖMNTIMMAR: lagom antar jag men är trött ändå..
ANTAL PILLER: Inga
HAR DU DUSCHAT IDAG: Två gånger, en imorse och en gång nu för typ en/två timmar sedan.
VAD SAKNAR DU MEST JUST NU: Har inget att sakna, tycker att jag har det mesta.
VAD ÄR DINA PLANER: för kvällen? sitta här en stund till, sen kanske se lite på tv och tillsist somna :)
DAGENS ONT: Jag har inte fått  "ont" idag o_O
DAGENS LÅT: Jeffree star - the natives, den spelas upp hela tiden
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: The used - i'm a fake
ÄR DU GLAD: Jag gråter inte precis.
HAR DU RAGGSOCKOR PÅ DIG: Nepp
VEM HATAR DU MEST JUST NU: Hatar är att ta i men jag ogillar min morbror väldigt mycket just nu.
VEM ÄLSKAR DU MEST JUST NU: Min BOB såklart :O
ÄR DU ROLIG: Na, det tror jag inte ><
'VAD DRÖMDE DU INATT: Jag kommer inte ihåg mina drömmar så ofta.
VAD HAR DU TÄNKT PÅ MEST IDAG: Läxförhöret i arbetsmiljön
DAGENS KÖP: 1 liter pucko + risen (Jag och Nathalie hade fest som vanligt)
DAGENS KONSTATERANDE: att Victor är ingen man ska lita på.
FAVORITFÄRG: Svart
PANIKRYCK: Na, har nog inte hänt..
VAD HAR DU I HÅRET: ingenting just nu.
VAD SKA DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Jag ska bli rik
DAGENS FILM/TVPROGRAM: Har inte sett på tv idag o_O
ÅNGESTFRAMKALLANDE: Jag säger ofta saker jag ångrar, men annars är det nog inget speciellt
DAGENS KOMPLIMANG: Jag tror inte jag fått någon idag ><
KVÄLLENS MYS: nä
KVÄLLENS MYS#2: nä....
VAD TÄNKER DU PÅ: om jag ska gå ut och hämta något att äta eller inte.
OCH NU: vad jag ska skriva här
OCH NU:Fan vad jobbiga och tjatiga frågor!
ÄR DU ARG: Blir inte arg så ofta, mest iriterad
DAGENS HALLELUJA: Har inte hänt något.
DAGENS SJUKLING: min hjärna
VAD GÖR DU IMORGON: Vet inte men hoppas att Amanda vill träffa mig imorgon ><
DAGENS SÅLDA: va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback