Inget åka hem idag.

Jag skulle egentligen vara påväg hem nu, men nej jag kan inte åka ifrån dom här typerna och speciellt inte Marina >< kommer sakna henne så megamycket, så saknar jag Amanda nu :O asså det är sjukt hur jag än gör så är det alltid någon jag saknar >< men Amanda kan jag ifs träffa när som hellst typ det är annat med Marina >< när jag åkt hem så är det sju veckor HALLÅ SJU VECKOR TILLS VI SES IGEN >< och liksom sju veckor utan Marina nu det kommer typ inte gå jag har blivit beroende av den här tjejen så fucking underbar <3 
Jag och Marina

Kommentarer
Postat av: marina

du är bäst av alla människor i hela världen sötnoos

Postat av: Anonym

Mitt namn är inte med :O huu

2006-11-05 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback