Natt som dag <3

Nu är det tidig tisdag morgon, jag har fortfarande ont i halsen och ska till hudspeciallisten om fem timmar >< och sen studiebesöket på reklambyrån klockan tre ^^ ska möta Nathalie vid valland halv så har vi gott om tid på oss att hitta xD vi kommer la springa runt som virriga hönor som vanligt, ehe.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra >< hatar att vara uppe såhär tidigt, men jag kan värkligen inte sova, usch >< så vill jag inte väcka mina föräldrar heller, så kan inte gå ut och äta :O eller typ gå ut ur rummet alls.. aoow, men som tur är så ska dom upp om 50 minuter så dom minuterna kan jga stå ut.. det är ju bra musik på tvn nu så.. xD men a jag ska se om det finns någon kul innen på msn.. Hoppas n sover gott <33 

Kommentarer
Postat av: marina

Johanna, nu börjar JAG tröttna på dethär inlägget ;D haha

2006-11-19 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback