COCA-COLA reg: varumärke.

var då som sakt hos Niklas igår ^^ vet inte om han stavar med K, CK eller bara C Men a rätta mig den som vet ^^ det var faktiskt skit kul :) det var jag och Malin som åkte dit ingen annan ville med >< så var Tobias där med.. Vi drack lite öl såg på idol och buggade, så har jag blivit kastad på golvet flera gånger ;P några sten fulla fjortisar kom förbi och köpte cigg av malin för tio kronor st också x'D så sjukt mysigt det var xD

Så idag har jag varit med dom igen ;P vi såg på någon uppgredering.. ganska trevligt men fick sjukt ont i rumpan, satt typ på golvet i tre timmar :O  jävla japaner >< så var det en unge som var något in i bomben iriterande >< Otto hete han också :O aoow, SAMANTHA EN TILL ;O det finns nu mer fyra på denna jord <33

Så börjar jag nog bli lite sjuk nu >< eller är väldigt slö, kanske är bra ifs jag måste plugga arbetsmiljö, engelska och medieproduktion >< uschamejjen ^^  nu ska jag vila lite innan det blir mat.. <33

Kommentarer
Postat av: MÄNTHA

SHIET ASSÅ :D

2006-10-18 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback