Det bästa med Filipstad är att när du själv inte vet vad du gör, så vet alla andra.

Nu har jag bestämmt att jag ska åka till filipstad på lovet, men bara för att jag vill träffa JOMARK, Matti, Lotta, Sofia, Flash och SJÄLVKLART MARINA OCH FREDRIK. jag saknar alla fruktansvärt mycket >< men känns ändå dummt att åka till filipstad ett lov som detta men men nu ska det bli så, tror det kommer bli lite mys, så måste jag få in lite vett i skallen på Elin också ;D få se om jag lyckas med det ^^
Idag så hade jag migrän när jag vaknade >< fy.. så gick inte till skolan men är typ mycke bättre nu, men ingen idé att sätta sig på en buss och åka till skolan för att vara med på en lektion som dessutom typ är jätte onödig, efter som man göra alla läxor man har på onsdagarna så behöver man inget studiepass på torsdagarna ^^skit äre.. men mne nu ska jag ringa min Mama och sen äta lite <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback