En härligt bra dag.

Min dag har varit sjuk söt, ifs började med att jag försov mig men så har jag varit ut vilad hela dagen till skilnad från igår ;D började dagen med foto lektion som var jätte trevligt Jag, Nathalie och Erik skulle fota varandra och skulle hita bra bakgrund som typ gick jätte dåligt.. men det var kul ändå (A) typ jätte fantasi lösa, HAAHA.sen så fick vi vra i mörkergrejen för första gången ascoolt :D med värsta kul dörren det är typ som ett rör man får gå in i så snurras man ut på andra sidan (inget för dom med cellskräk) men iaf så hade vi jätte lååååång rast sen så jag och Nathali köpte kakor och hoppades på att få ett sånt där guldkex med så vi vann 50.000 men nej nej där fanns inget (A) blir till att köpa ett paket till imorgon, NATHALI VI KOMMER BLI TJOCKISAR. men a sen så åkte jag hem eller till torget efter som Niclas ringde och sa att han skulle vara där tidigare så blev fyra ist för fem som planerat (A) men åhå vi hade jätte trevligt typ gick lite i affärer, fikade, gick lite till och när vi väntade på hans buss så kom det fram en knarkare ;O och började prata as mycket, så tappade han tydligen någon knark grej men det såg inte jag >< (Niclas berättade sen) sjukt läskigt. men så kom hasn buss och jag gick hem för att plugga men hamnade här ist så ska städa mitt rum snart och plugga måste jag, stort prov imorgon >< Så puss på er alla gulliga. <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

FY FAN VA SNYGGA VI ÄR! :D
vill ha alla bilder på oss 3 .. >_

2006-10-27 @ 20:25:03
Postat av: Nathalie.

FY FAN VA SNYGGA VI ÄR! jag vill ha alla bilder vi tog :D vi va så fett snygga.. ^^ mohaha. ***

2006-10-27 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback