I got hit by a train I wanna do it again, Oh, felt so good.

Hej jag heter Johanna och jag är söt från top till tå, idag har söta Nathalie och söta jag + alla andra i den tråkigt trista klassen (Hugo med) haft jääääätte lååååång skol dag, och på ett ungefär 40 minuters rast. lektioner från halv nio till halv fem >< ifs så får vi kompensations ledigt nästa onsdag efter lovet så såg vi jubara på film. Studiepaset var kul idag också xD hade typ tänkt plugga engelska men blev inte så mycket med de, HAHA Hugo och hans kompisar hade slagit på någon grej på telefonen ehe kommer inte ihåg vad det heter nu bara för det men ni förstår säkert :O a  iaf så hade Nathalie också på den saken så dom satt och skickade massa bilder till henne tror det tog ganska lång tid för dom att fatta att det var till hennes telefon ;P så sjuk kul var det ^^ sen så typ gick dom efter halva lektionen skit ><
men iaf så a jag tror det är en liten fillur som är svartsjuk på ingenting ^^ det är skit kul och så grinig man akn vara xD snart blir det la skära sig i armarna också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback