JAG SAKNAR SOMMAREN ><

Jag var med Amanda igår ändå så Alex och Samantha en stund ^^ vi såg på film, han den där med sax händer ni vet ^^ den är så otroligt söt >< Funderar på om det inte är så att det är min favorit film, sjukt bra.. så idag är jag förkyld och då menar jag JÄTTE förkyld >< imorse kunde jag typ inte andas >< Fan ta alla som vill vara ute ;O Niclas och Amanda kan känna sig utpekade (A) Maha ifs, kanske inte Amanda men jo :O hon kan ta åt sig lite ^^ BARA FÖR ATT HON ÄR SÅ SÖT OCH BEHÖVER DET. <333 
Så är jag rädd tänk så får ajg inte träffa Nathalie på typ en vecka >< uschamejen.. NATHALIE LITA PÅ ATT JAG KOMMER RINGA NÄR JAG ÄR HEMMA FRÅN FILIPSTAD IGEN >< Saknar redan :O vi har inte setts på tre dagar nu och mer kommer det bli >< Usch usch usch.. jag bara rabblar som vanligt >< tror jag tänker för mycket och när ajg väll skriver blir det bara som någott som kommer som typ är oförståeligt eller hur man säger >< bara massa felstavade ord xD nu ska jag kolla lite kläder ^^ sen ut i köket och ta mig något varmt att dricka innan jag börjar med packningen ><

Kommentarer
Postat av: Nathalie. <3

JOHANNA ÅK INTE FRÅN MIG! (L)

2006-10-29 @ 00:02:48
Postat av: Nathalie.

JOHANNA ÅK INTE FRÅN MIG! (L)

2006-10-29 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback