JÄVLA IDIOT <3

Ärligt nu, sitter du och snakar skit om mig med din pojkvän.. Det är fan kul xD HORA HORA HORA.
Så skämms du över honom? du älskar ju honom så, ojojoj BS, du vågar inte ens visa dig utanför dörren med honom..
Men men man får nöja sig med det man får eller iaf om man ser ut som dig, så ful och äckligt patetisk som du är så är det inte konstigt att du bara kan få honom, En falsk alkolist som bara tycker synd om sig själv. ärligt det är som Sofia sa tänk hur era barn kommer se ut.. MONGOLID MOHAHAHA.. Du kallar mig fjortis hora och allt vad det nu är xD tänk så avundsjuk ^^ bara för att du inte har några riktiga vänner.  NOLLA <3

JAG TYCKER SYND OM DIG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

värst vad alla hatar varann numera :S

2006-10-17 @ 08:26:57
Postat av: Johänna

Jag vet ;D

Postat av: Johäna.

Och jag tycker inte om anonyma personer ;')

2006-10-17 @ 16:10:43
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback