Kriga med någon annan hjärtat :)

I skolan så har jag: Blivit mobbad för min seriefigurs näsa, drunknat i Julians jacka och blivit bästa polare med Hugo.

Efter skolan så har jag: skyndat hem för att jag skulle hinna äta innan jag skulle möta Sader på torget, kommer till torget får vänta länge innan han och Jonte dyker upp, dom luktar öl och är över sociala och typ jätte happy (fulla), vi träffar Helen tar bussen två hållplatser med Helen, ringer Samantha, går hem till Samantha, går runt ute, Jag och Samantha går hem till henne, Sader och Jonte väntar på en bänk, Jag och Samantha äter choklad ost och salami, Samantha ringer Rebecka, vi går ut till Sader och han som typ tar en kvart på sig att skriva ett sms, Samantha lämnar oss för att möta Rebecka, vi går, står och pratar, går till torget och dom åker hem, jag går hem för att plugga men a sätter mig vid datorn ist och ja här kommer jag sitta tills DH börjar klockan nio.

Nu så gör jag: Absolut ingenting >< hallå jag är inte ens inne på lunar, ifs så har jag msn uppe men pratar inte med någon. Hallå jag känner mig så woow ;D

Kommentarer
Postat av: Naathaaliie

jagvilloxåvaratajtmedhugo.

2006-10-10 @ 20:20:11
Postat av: Naathaliie

(L)

2006-10-10 @ 20:20:24
Postat av: Jonnie

jupp, johanna, hugo gick hos oss för å lämnade oss för er :P

2006-10-10 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback