Kyrkan.

Haha min Mammii ville ha med mig till kyrkan idag så efter som jag är en så över snäll dotter så följde jag med :) ganska dött men a jag såg min lärare jag hade i ettan till trean :O Birgitta Malmbrat är nog den jobbigaste människa jag någonsin träffat >< så är hon typ med i någon sekt ;P haha :D men iaf så såg jag henne och då fick jag båttom hem :P haha jag typ sprang till bilen >< tänk om hon stannat och pratat med Mamma (dom jobbar tillsammans) eller Felicia (Hon hjälper små barnen som inte kan språket i hennes klass).. Usch usch usch jag vill inte ens tänka tanken >< tänk om hon börjat prata med mig.. OMG. men iaf så är jag hemma nu.. tror Julian är sur på mig :O alla är sura på mig, värkligen inte min tid just nu ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback