Listor ;D

De senaste 48 timmarna har du...

Gråtit :
Ne-e det tror jag inte iaf ><
Köpt någonting : Ja.
Varit sjuk : Lite halvt kanske.
Sjungit: Sjunga gör jag varje dag ;')
Sagt ”Jag älskar dig” : Jag tror jag sa det till Malin flera gånger <3
Träffat någon ny : Jag träffar nya personer varje dag typ (A)
Saknat någon : Nepp :)
Kramat någon : Japp ^^
Kysst någon : Mjo ><

Senaste...

Låt du hörde : Broder Daniel - Lemon
Film du såg : Någon igår på fyran tror jag ^^ om det nu inte var en serie o_O
Drink du köpte: Hmm, köper inte drinkar ;O
Mat du åt : Pizza
Gången du åt en 7-Eleven korv : Förra året kanske >< Vet att det var med Amanda iaf.
Knarka? : ge dig, varför det?
Frisyr? : Ja, säg det...
Fulaste kändisen?: ...
Snyggaste kändisen? Kate Moss eller Gwen Stefani.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback