Måndagar i all ära.

Morgon.. Jag är snart klar för att gå till skolan, men börjar itne fören 11.20, men men alltid bra att vara lite före, iaf när det hanlar om mig, så kan jag vara säker på att jag hinner till bussen i tid. Men a jag ska till sjukhust idag typ få en remis >< hoppas det blir bra den här gången :O är typ trött på att gå dit, Ouuwtsch.
Jan har sträckt ryggen så jag får inte min lilla egna stund idag >< nu är han hemma ;P det är typ synd om honom när han går här och å:ar sig hela tiden :)
VARMAKOPPEN: den absolut bästa "maten" som finns, nudlar är också ganska bra men det når ändå inte riktigt fram till varmakoppens nivå. det är sååå gott speciellt när man fryser så mycket som jag gör nu >< tror jag håller på att bli sjuk igen >< å gud jag tror jag ska ta på mig en tjock jacka idag ^^ och halsduk plus Vantar om jag hittar några :O uschamejen >< det är is kallt här inne >< och det är ett kryp på min dator skärm aoow nu flög den.. och nu ska ajg gå till skolan :) eller borsta tänderna ska jag göra först.
Pusshej <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback