Du är en vacker person.

K.I.M.M - Du är en vacker person, den låten fick jag av Simon för några dagar sedan, och den måste bara nämnas :) den är otroligt söt xD

Så idag då.. vaknade typ runt ett halv två segade mig riktigt ordentligt, blev klar någon gång runt fem - sex och gick ut med Amanda, köpte massa godis, träffade Samantha, Brian och Alexander.. sen så typ sitter vi (jag och Amanda) på en bänk utanför mat ringen ser några människor som var väldigt farsinerade av taket o_O men men vi går till Samantha men dom satt och åt så dom skulle ringa sen igen, jag och Amanda sätter oss på vägen och äter godis (och jag tar fina kort på Amanda) så kommer Johan ;D vi går till Samantha igen men nej då vill hon inte släpa in oss. Jag vet varför men tänker inte nämna det här för att Samantha ska få behålla sin heder som vi andra blev av med för längesedan Jag, Amanda och Rebecka alltså och nu kan nog alla lista ut vad det handlar om ;P men men vi går vidare Johan ringer Anton och vi träffar honom utanför Simen, går till några bänkar där resten av Jontes gård gänget hänger Ogge var otroligt snäll idag O_o har alldrig träffat på hans goda sida förut, men så börjar folk dra sig hemmåt så a då går vi med xD sen så nu sitter jag här men klubba och vatten (RIKTIGT PARTY HÄR ASSÅ).

         


Nu ska jag fortsätta luffa på msn ettag innan de blir sängen <3
Pussnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback