Håkan dagen

Naaw så kul det var ^^ vi drack lite innan så a jag blev lite små knäpp, men det gick fort över :) sen så var jag bara allmänt glad hela kvällen. Sen så gick vi, Kim skulle träffa sina kompisar igen, jag, Amanda och Jonny skulle gå ut och träffa Rebecka, Carro och Sader + deras kompisar. Caroline och Tobias (som jag tror han heter)  gick för att hitta Carros bruuursa. men iaf så hade vi en riktigt trevlig stund vid korsvägen, pratade typ om vart vi skulle åka men ingen kunde bestämma sig sådet blev så att jag, Rebecka, Amanda och Carro åkte hem och dom andra på svartklubb. 
Kul kväll men jag hoppas det blir bättre idag xD
Nu ska jag göra mig iordning. <3




 

Kommentarer
Postat av: Beckiis

Shiiit vad het jag äär! Haha :D

2006-09-23 @ 18:56:33
Postat av: Anonym

http://www.totebo.com/monkey-kick-off.php?c=pUorrsosEotUuorFBoUBopBtosrEUo.OY3NN3otUtB

2006-09-24 @ 00:43:02
Postat av: go me ^.^

Kompis syster å syster in action! o.O wicked! xD

2006-09-24 @ 14:19:10
Postat av: Johäna

Weeii ^¨ dom är coolingar ju :O

2006-09-26 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback