Lyckan går.

Bästa kommentaren någonsin;
Postat av Beckis: Du blir så full för at du halsar i dig sådan skit som ren vodka och sånt du inte tkr om, skärp dig älskling så blir allt mkt roligare när man kommer ihåg vad man gjort. (: Jag kommer ihåg lite av vad du gjorde : Du satt i badkaret medans Teddie försökte duscha dig och du dampa med Helens hårmousse och hårspray, krossa ett glas, slängde dig över soffbordet . (: LOVE YOU BABY (L)

Jag tror jag ska lyda min lilla älsklings råd och börja dricka måttligt ;)

skolan har gått enormt segt idag, svenska värst av alla lektioner >< så jävla tråkig, läraren är typ hur snurrig som helst vet typ inte vad han ska säga på genomgångarna.
                                                                     
  

                                          Julians konstvärk på min hand ;D (Jag tror det ska föreställa honom)


Lyckan kommer lyckan går <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÖRD!!

2006-09-12 @ 18:31:33
Postat av: Johäna.

Det är någon som älskar mig (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback