Min ljuvliga dag.

börjar med en lugn frukost tillsammans med familjen (första gången på typ, jag vet inte hur länge) dom åker till Jobb, skola och dagis.. ENSAM >< gör mig iordning det sista men har svårt för att välja kläder men tillslut så blire nya koftan, diesel jeansen och det tiger randiga linnet, sen när jag ska gå så blire problem med skorna.. (jag hatar beslutsångest) men så tar jag dom blommiga, som alltid när jag har svårt att välja. går den väldigt roliga vägen till bussen (är precis som att gå till grevegård) på busshållplatsen möter jag Malin som vanligt och på bussen står Lisa, Jonny och Jennifer. sen i skolan då så skulle vi spela in film, men så ja allt blev fel >< filmen ville inte spelas in så nu ligger vi typ efter och läraren hatar oss :O
Skolan slutade iaf lite tidigare så jag gick in på synoptik och gjorde syn test när jag hade så mkt tid över xD 
så hem äter går ut med Bex och Bob.. bestämer hur vi ska göra imorgon ^^ kommer fram till att vi ska festa.. Håkan sen festa igen tror jag o_O Kul som fan kommer de bli iaf. Så kommer "Fantomen" och de blir mer flumm - han åker hem. Jag becka och Alis börjar gå Alis lämnar oss efter halva vägen.. så kommer vi två återstående till trappan sätter oss och börjar prata ^^ det är härligt ibland bara sånt där alvarligt onödigt tjej prat :) så går man hemmåt sätter på datorn, duschar äter och nu skriver man blogg och tiden går klockan är redan halv elva och det är skola imorgon så borde faktiskt sova.. Nattinatti mina små gullbarn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback