Något nytt.

Nu är jag hemma <3 skulle kunna somna på plats, så jävla trött är jag, fy fan vad jag har gått idag först 5km i skolan sen typ massa i stan med Lisa, men jag hittade legins och en kofta ;D svart så klart ^^ (förlåt Amanda) Lisa köpte ett par röda jeans. Så såg jag Louise gå ensam och prata i telefon inne på H&M, samma kläder samma frisyr precis likadan som innan sommarlovet. vissa personer förändras aldrig. På bussen hem så somnade jag nästan och var nära att missa busshållplatsen, men det blev stop knappen i sista sekund och snabbt hem och nu sitter jag här med en påse djungelvrål och proviva jordgubb. det blir min mat idag vill inte äta köttfärssås >< USCH USCH. snart ska jag gå till tv:n, inte för att jag vet vad jag ska se men känns typ bättre än att sitta här och sega.

JAG MÅSTE SÄGA ATT JAG ÄLSKAR AMANDA HON ÄR MITT ALLT, ALLT, ALLT. <3 FÖRALLTID FELIXHJÄRTABOB.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är nästan så man tar åt sig lite ;) IHK JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN MEST AV ALLT FELIX.

2006-09-20 @ 21:00:23
Postat av: BECKA!

GOSCH ASSÅ, jag såg henne en dag på torget.. HON HADE EN NY SJUKT FUL JACKA.. Annars helt vanlig. Hon åkte på samma buss som Carro ( stackarn & tur att ja inte tog den bussen! PIUUUH ) puss

2006-09-21 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback