Lista <3

KOLLA DIN MOBIL

1. Vad har din mobil för färg? vit och tråkig
2. När köpte du den? ett halv år sedan
3. Vad är det för märke/modell? sonny ericsson
4. Vem ringde dig senast? Älskling <3
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? Hej, jag kommer inte med idag /Amanda
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? Massa :O
7. Vad heter kontakt nr 12? David W xD

KOLLA I DIN DATOR

1. Vad heter din användare? Johanna
2. Vad har du för bakgrundsbild? En på mig,Johan,Amanda och Hanna
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? PIMPLAND <3
4. Är du medlem på bilddagboken? Haha ja :P
5. Hur ofta sitter du vid datorn? dom få timmar på dygnet då jag inte är med Johan
6. Är din dator bärbar? Japps xD

KOLLA I DIN GARDEROB

1. Vilket plagg använder du mest? alla vet xD mina diesel jeans
2. Hur många jeans har du? 13 par ^^
3. Har du mycket kläder? ganska.. mer än många andra iaf
4. Har du några märkeskläder? jodå
5. Har du något helsvart plagg? JA :O
6. Hur ser din bikini ut just nu? svart

GÅ IN PÅ DITT RUM

1. Vad är det första du ser? sängen
2. Hur städat har du? städat?
3. Vad har du på väggarna? vitt
4. vad ser du om du tittar ut? berg, väg, fotbollsplan och skog
5. Har du bäddat din säng? Ja-a ^-^
6. Hur stort är ditt rum? litet ><

TITTA I DIN BILDDAGBOK

1. Hur många bilder har du laddat upp? 568
2. När skapade du din bilddagbok? för nästan ett år sedan
3. Hur många bevakar din bilddagbok just nu? 36
4. Vad heter den person som tittar mest på din bilddagbok? Nathalie (Naathaliie)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah :D är jag en trogen besökare? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback