BÄSTA KOMMENTAREN NÅGONSIN!! (felstavad bara) Tack "DU ÄR FJORTIS" du vet att jag älskar dig va ;) eller oj jag älskar ju alla<3


Jag vet vem Simon är. Och han har sakt att han sa att han älskade dig i telefonen, Men !, han ville bara se vad du skulle säga , om du skulle säga att du älskade honom också. Och då hadde Simon förstått. Men så vade inte du spelade in och hadde säkert planerat att du skulle göra de och visa johan sedan.
Nu är du och johan tillsammans igen. så jaa vad ska Jag säga? . Stackarsh Johan. :/
Och du föresten Jag tror jag älskar dig Johanna som alla "andra"
^^
Simon Och Johan e dom inte vänner längre?
Johan väljer bort Simon för dig. Helt sjukt.
JOHAN FÖR FAN TÄNK EFTER NU !
Simon vill dig inget illa lr något. Han började gilla dig mkt. Men du värkar inte bry dig..
Men Gör som johanna säger JÄVLA TOFFEL !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback