IP ADRESSEN ;)

Tjoho xD ni vet jag har ju ip adressen till den där som kommenterar min blogg som "Du är fjortis" och genom ip adressen så har jag fått reda på namn, adress och internet bolag xD mohaha.. så nu undrar jag Simon Holmen.. (för jag tror inte att det var din pappa som skickade dom där kommentarerna) varför utge sig för att vara någon annan? Sen så vill jag bara säga att det inte är något negativt att vara en "toffel" för det är precis som min syster säger "det är ju det som är riktig kärlek"

Kommentarer
Postat av: Johan

Är det Simon som har skrivigt allt det där?

2007-07-07 @ 00:43:07
Postat av: Johanna

Japp om man ska lita på ipn och a jag tror ju inte att simons adress bara kom upp slump mässigt..

Postat av: Du är fjortis

haha Jag är Simons pappa värkligen inte.

2007-07-07 @ 12:29:54
Postat av: Johanna

Precis då är du alltså simon..

2007-07-08 @ 15:34:33
URL: http://hananabanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback