Sjuka jävla kuk helg

Den här helgen har gått upp och ner det börjar med hänga på stan och nästan bli lite smått ignorerad av 1 och 2 (tack gode gud att det finns snälla människor i den stan) lördagen är det massa gråt och vet inte vad allt vatten kommer ifrån men jag var jätte emo hela dagen det gick bara itne att sluta, men lite senare så går jag ut för att träffa Marina och självklart är 1 och 2 med, Marina går hem efter en stund och tio minuter senare så säger 1 att han/hon/den/det hatar mig och jag känner hur det där vattnet från ögonen kommer igen så jag blir emo IGEN och springer hem till mormor där jag sätter mig framför tvn och ser på dåliga repriser.. efter ca 2 timmar så ringer jag marina och hör efter vart hon är har en trevlig stund med henne sen bestämmer jag mig för att jag ska gå hem innan det blir mörkt.. men ringer nummer 1 för att jag tyckte att vi behövde prata och tro det eller ej men han kom utan sin älskade 2.. ja det slutade med att 1 sa att han/hon/den/det skulle sova hos mig och strunta i 2 men ja då ringer ju 2 och säger att jag ställer 1 för ett svårt val och det slutar med att 1 och 2 går hem tillsammans med vaselinet som vanligt.. så började jag gå hem igen och nu hade det blivit mörkt iaf så jag ringde Fredric, han satt hos Hero och såg på film men dissade dom för min skull <3 tänk att det finns sånna också som kan offra en kväll med killkompisarna bara för att träffa mig en stund :) Ja iaf så gick vi och satte oss på en bänk och lyssnade på musik :D jätte mys <3 sen gick vi till fredric, såg på en livekonsert med Håkan och åt Makaroner sen somnade jag men vaknade klockan fem av att jag hostade och efter att ha försökt soman om i ca en timme så betämmde jag mig för att gå hem ist så fredric kunde få sova lite.. Jag började gå och funerade länge på om jag skulle ringa pappa så han fick hämta mig men ja så blev det inte.. det var ganska härligt att gå där helt ensam och lyssna på fåglarna :D men ja när jag kom hem så la jag mig i sängen och fick en attack igen och den här gången gick det verkligen inte att sluta gråta.. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra >< kanske sluta vara så känslig ifs.. JÄVLA EMO UNGE ÄR VAD JAG ÄR NU ><

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh, aawws :((L) älskling, älskar dig!

Postat av: marina

jag är också emo hela tiden nu :(

2007-06-20 @ 19:09:57
Postat av: nathalie

aaaaw baby :(:(

2007-06-21 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback