Delicious (I put them boys on rock, rock)

återigen en helt sjukt härligt helg, det börjar med att jag har feber och ligger hemma hela onsdagen då vi kom fram, dagen efter inte så mycket bättre men framåt kvällen då Amanda kommer så känner jag mig mycket piggare och vi busar runt lite :) fredag blir det fest det börjar med glädje och slutar i kaos, en pundad jävel kommer in MED PISTOL! och säger att någon ska dö >< men efter en stund lyckades någon få ut honom och polise kom. Lördagen blev mer lyckad, eller kanske inte Jag, Amanda, Simon och Johan köpte mer öl och tänkte ha en lugn kväll bara vi fyra men ja, vi fyra blev det men lugn det var den inte, vi hade ju inte ätit något på hela dagen typ så alla blev ganska så goa i huvet jag och Johan bråkade så antar att det typ är slut nu >< men iaf vi var uppe hela natten, eller inte Amanda som däckade i soffan, hur som helst så var det kul :) söndagen så ville jag sova men ne det fick jag inte det var bara upp och städa innan Johan skulle åka hem.. men jao jag städade inte och det gjorde ingen annan heller..så ifs.. vi gick och åt pizza som man alltid gör i filipstad sen gav sig Johan av och lämnar mig Amanda och Simon med ett hus som är upp och ner vänt så det blir ju till att städa men det gick segt alla ville mycket hellre sova.. Klockan han bli sju innan vi började plocka iordning efter helgen.. vi var klara nio och då luktar det fortfarande jätte mycket öl i hallen.. Efter städandet så gick Simon hem till sig medans jag och Amanda gick hem för att sova hos min pappa, stanade till vid okq8 och köpte godis och hallonsoda.. sen blev det film til tolv sen upp igen klockan fyra för att vi skulle hem till göteborg..

OCH NU HAR JAG KOMMIT HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback