Ingenting

Jag vet inte vad det är med mig, det är bara besvärligt, precis allt är verkligen jätte jobbigt.. Jag älskar min pojkvän mer än vad man kan tro, jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom, men ibland kan jag vara rentutav förjävlig mot honom. Egentligen är det inte meningen att det ska vara elakt utan jag gör det för att jag mår bättre av det, jag tänker mig helt enkelt inte för innan jag får ur mig alla dom där spydiga kommentarerna och får till med dendär snäsigheten, jag vet ju att han inte har gjort någonting.
Men det är inte bara det att jag är elak som är jobbigt, han är inte heller så snäll för jämnan så han kan allt han också. Och allt det här är blandat med att vi ses 24/7 vi ses alltid det är som att vi bor tillsammans och ingen av oss får varken tid till att träffa kompisar eller plugga, det är bara pussar, kramar, fet mat, godis, mer pussar, sex, sova, filmer och som topping på det hela massor av bråk det skulle vara perfekt om det inte vore för alla gräl.
Jag orkar inte mer men ändå skulle det bli kaos om det slutade här. <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Du ska inte undra vad det är med dig, det är bara påfrestande just nu. För båda två kan jag tala om och att vi ses 24/7 gör ju inte saken bättre av den orsaken att ingen av oss får den tid vi behöver till att planera, tänka och ha kul med våra vänner. Jag menar inte att det är tråkigt med dig utan att det inte alltid kan vara perfekt, trots att vi älskar varandra så finns det ytterligare saker som faktiskt är ofrånkomliga. Det är svårt att tänka i den riktningen när man är med dig eftersom allt verkar vara så perfekt då. Men när man väl får tid att tänka och när någon smartare och mer realistisk person relaterade det för mig insåg jag att: Även om det är du och jag, VI, så har vi självständiga levnadstillstånd.. :S Jag är inräknad i ditt liv och du i mitt men vi är inte varandras liv som det ofta upplevs som? Aja, Älskar verkligen dig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Puss älsklingen <333<3

2007-05-06 @ 17:55:59
Postat av: Tessan

Är det du som är pojkvännen? Vad gulligt(L):)

Postat av: Amanda

(L)

2007-05-06 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback