Kärlek ja.

Det går verkligen inte att bråka med Johan, igår när jag trodde att det var nära till ett slut så ja då kommer han där gående.. mamma ser honom genom fönstret och skriker ?titta Johanna, Johan kommer nu, spring och öppna? Jag låser upp dörren och han kommer in, Felicia och Robin står och tittar på oss länge innan Felicia frågar varför jag inte ger honom en puss som jag brukar, jag ignorerar henne och jag och Johan går in på mitt rum.. Han kom för att lämna mina kläder som låg hos honom (egentligen tror jag att han kom enbart för att han viste att jag inte skulle låta honom åka den där långa vägen hem igen) iaf så pratade vi och det löste sig, nu är allting som det ska vara igen. Har jag någon gång nämnt hur mycket jag älskar honom? Det är åtskilliga gånger, jag vet, men han är verkligen så mycket. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

:D:D IHI.(L)

2007-05-07 @ 09:43:24
Postat av: Johan

Jag älskar dig <33

2007-05-07 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback