Kärlek till min helg <3

Min helg har varit fantastisk, jag, amanda och Johan var ju då i filipstad, där vi hade fått låna Johans Mormors hus så vi inte behövde bo ute i skogen utan lite mer "centralt".
Det började med att Vi kom försent till Juans och Marcus spelning på fredagen så dom missade vi ju tyvärr, så vi drog runt lite på stan men gick hem ganska så tidigt för att sova, dagen efter så gick vi upp runt elva hämtade dricka till kvällen, klockan ett åt frukost halv två och sedan middag hos min mormor klockan halv tre sedan bar det hemmåt för att vänta på Peter och för att göra sig lite iordning Peter var ju så klart inte hos oss fören klockan vat ungefär sex men men Peter och Johan öppnade varsin cider och då var festen igång för dom sen så kom det på med lite mer folk, vi dansade pratade och såg på the ark <3 det var en lyckade kväll jag hade iaf skit kul ^^ så ficka jag träffa Simons tjej, Sanne, hur jävla skön som helst. Ja tillslut så somnade jag och kvällen var över för mig. Dagen efter var inte riktigt lika kul, Flaskor och burkar precis överallt det luktade ciggölvin i hela huset så det var ju bara till att börja städa men som tur var så hade vi ju nåra snälla själar som hjälpte oss (A) Simon, Peter, Bjord och Sebastian :)

MIN HELG VAR DEN BÄSTA PÅ LÄNGE!  NÄSTA KOMMER LÄTT BLI ÄNNU BÄTTRE xD

Kommentarer
Postat av: Amanda

(L) underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback