Tattad från Amandas blogg <3

fjortis!

Fester:
[ ] jag blir full på folköl
[ ] jag har sex med flera
[x] jag feströker
summa: 1 

Självbild:
[ ] jag försöker vara normal
[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[ ] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa: 0

Beteende:
[x] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[ ] jag är så hetero man kan vara
[x] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[x] jag kramar istället för att säga hej (både och)
[x] jag kindpussar folk (beror på vem det är)
[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[x] jag lyssnar på radio
[x] jag lever för mina vänner
[x] jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta när fiktiva karaktärer dör
[ ] skolan är inte viktig
[ ] jag läser aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[x] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
[x] jag tycker om att ta kort på mig själv
summa: 10

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[x] foundation på läpparna (ibland, det är snyggt om man har klövervaselin över eller något läppglans)
[ ] sveamössa
[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] en henry loyd jacka
[x] stora glasögon
[ ] fakeväska
[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
summa: 2

ta summan av allt gånger tre.
Så många procent är du fjortis: 39% ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är en tredejdels fjortis :D haha. du är typ två femtedelar :D muhahaha!

Postat av: Johanna

Du är smart du ;)

2007-06-01 @ 10:29:27
URL: http://hananabanana.blogg.se
Postat av: Nicole

Snor denna enormt sköna lista!

2007-06-18 @ 19:42:12
URL: http://nicoleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback