Höstlovet

Mitt lov har varit jätte bra :) det började med att jag följde med Johan och karl för att se Johans kompis spela på Sticky, det var ganska kul eller roligare än vad jag trodde att det skulle vara eftersom det inte direkt var min musiksmak :) sedan på lördagen då så var det meskerad hos Julia :) mycket djupasnack och lite för mycket bråk kanske men det var mysigt.. senså har jag myst massa hela veckan och i onsdags så fickade jag med Amanda, Johan, Karl, Julia, Jonny, Mira, Madde, Hanna, Petra och Frida :D super kul. och iår så var vi på fest hos Helen den var ganska seg men det var ändå lyckat på något vänster.. men det blev ju ännu bättre när vi ringde Julia och Karl och får veta att dom är på en annan fest typ hundra meter bort :) jag amanda och johan träffade dom och gick för att äta sedan drog vi till deras fest en stund och sedan hem i det kalla regnet ><

Kommentarer
Postat av: Kanna

känner mig väldigt skyldig till "djup snacken" =/

2007-11-03 @ 20:22:10
Postat av: Amanda ;D

tack vad söt du är (A) tihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback