Nu har jag tänkt, och jag vill att ni nu ska veta det jag vet!

Mamma - för att du alltid finns där när jag behöver dig och för att du lyssnar och verkligen säger vad du tycker och för att jag vet att du älskar mig vad jag än gör.
Pappa - vi är inte lika någonstans (om man inte tänker på utseende då) men jag är så glad för att du försöker förstå dig på mig och mina tjejgrejer. ♥
Jan - Du har varit med i mitt liv sedan jag var jätte liten och jag kan inte annat än älska dig även om det går lite snett ibland så blir det alltid bra i slutet.
Veronica - Jag är så glad att pappa träffade dig, och jag är så glad i december får jag ett syskon till :) du ska veta att du är toppen.
Amanda - Du är min andra hälft, jag vet inte vad jag ska säga du är en sån stor del, du är liksom jag och jag älskar dig så otroligt mycket.
Johan - Mitt nya liv, jag kan ju inte annat än älska dig, du är personen som lärde mig vad riktig kärlek är.
Marina - Ett bråk ska inte få förstöra det vi hade du är fantastisk och du förstår inte hur mycket jag saknar dig.
Fredric - Du är långt borta och jag saknar dig, jag saknar vårat prat och dom där promenaderna och dom varma tröstande kramarna, makaronerna och winnerbäck.
Jacob, Karl, Anna, Hanna & Julia - Jag gillar er, ni har alla något som gör så att jag blir glad varje gång jag ser er och det käns bara så toppen, ni är fem ganska så nya personer som kommit in i mitt liv nyligen men det känns redan att ni är på riktigt.
Nathalie - Jag måste ju bara säga att du är kanon, men lite mindre virrig skulle ju inte skada. jag älskar dig.
Felicia, Julius, Robin & Emil - Ni måste vara dom jobbigaste syskonen i världen men också dom underbaraste, vad skulle jag göra utan er ♥
Mormor - Ibland förstår jag inte hur du stårut med mig hur orkar du vara så förstående hela tiden, du är min idol.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du bryr dig ju inte ens..

2007-11-05 @ 01:18:57
Postat av: Amanda ;D

du är så fin :) man kan inte göra annat än att älska dig tillbaka (L)

Postat av: Mauulin

Men jag står ju inte med :(

2007-11-05 @ 15:51:59
URL: http://mauuin.blogg.se
Postat av: lisa

inte jag heller! :O

2007-11-05 @ 20:43:56
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: Nathalie

naaw, jag älskar dig med(L) jag ska sluta vara så virrig, ja lovar

2007-11-06 @ 08:45:10
URL: http://absolutnaathaliie.blogg.se
Postat av: lisa

haha. ne :D men jag skoja mest bara. ;)

2007-11-06 @ 09:19:49
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: marina

jag saknar dig med min prinsessa

2007-11-06 @ 09:55:57
Postat av: hannna

du är underbar sötnos

2007-11-06 @ 21:50:24
URL: http://anzen.blogg.se
Postat av: jonnie

buhu ingen liten kines häller XD

2007-11-12 @ 23:08:51
Postat av: Anna

Klart.. Det är ömsesidigt Johanna.. Jag tycker om dig skit mycket med, å jag e riktigt glad att johan har haft turen att hitta någon som dig, ni passar så jävla bra ihop.

2007-12-05 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback