BULLAR <3

Hej :) det var ett tag sedan nu.. jag har inte riktigt haft tid för att skriva, egentligen har jag inte det nu heller men kände lite smått att jag var tvungen.. Jag har ju börjat mitt nya liv nu i veckan ^^ det känns jätte bra, inget rökande och så har jag börjat träna och igår när jag tränade så ser jag att nästan alla killar som gick i min klass på grevegård också var där, lite skoj eller vad man ska säga..
Så idag så har det varit niornas dag på munkebäck, jag och nathalie blev tillfrågade om vi ville vara guider efter som dom inte hade så många, snälla som vi är så sa vi ja (man fick bullar om man var med) så ist för att sluta halv två så slutade jag runt tre idag så nu har jag en och en halv timmes komp att ta ut :) härligt!
Nu måste jag plugga smhällskunskap och sen hoppas jag att Johan kommer hit så vi kan äta bullar <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Kanelbullens dag!?
Mums, åt massor av hembakta bullar:D
Vad ska du göra idag då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback