Jag har väntat på ett regn

Jag kan inte sova, tror jag tänker för mycket.. vet inte vad det är men ingenting känns bra, det är inget som går som jag vill. ibland vill jag bara att allting ska spolas fram tio år så dom här jävlans skol åren är slut det blir för mycket jag hinner inte med..
Och det är inte bara skolan det är allt annat också, fast egentligen så är ju allt bra, jag förstår inte vaför jag klagar, eller? Jag är förlovad med en kille som jag älskar mer än någon annan på denna jord, jag har en bra familj, det går okej i skolan, och jag har vänner som jag tror bryr sig om mig iaf :) så varför i helvete känns det konstigt? någon som vet?

Kommentarer
Postat av: hanna

<33

Postat av: lisa

hihi. tack (: kul att vi träffade dig idag :D haha, roligt att ingen kände igen mig ^^

2007-10-06 @ 17:16:15
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: Julia

Oj, nej det är verkligen inte roligt att känna så, känner också så ibland. Inte roligt alls, men med mig tror jag att vi åkte ur våran serie och det verkligen betyder mycket för mig. Hoppas att du kommer på vad det är som inte stämmer så att du kan ändra på det! Kram Julia

2007-10-06 @ 18:23:10
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback