Lördag och söndag

Så nu ska jag skriva lite om min helg.. den har varit jätte rolig, i fredags så var ju jag och Johan med Karl och Julia som jag skrev innan och i lördags så var det fest där jag träffade mira ^^ hon var så söt :O haha, jag så åt henne att Alex var på en trekant och gissa.. två sekunder senare så sitter hon på honom med sin tunga i hans mun, någon trekant blev det inte för mira efter som polisen han komma innan dom kunde hitta en tredje person.. Jag förstår att dom kom för det var typ hundra pers där och jag skojar inte det var sjukt mycket folk.. i en tvåa! trångt men kul.. när vi blivit iväg skickade av polisen så gick vi lååångt innan Victor kom på att vi inte kunde gå på den efterfesten som vi skulle på, så vi häckade på kyrkogården vid redbergsplatsen där dom hade "gruppsex" på en grav, nämner inga namn.. när vi blev trötta på kyrkogården så åkte vi in till stan, trodde vi >< MEN vi åkte på fel spårvagn och kom till scandinavium och därifrån gick inga bussar eller vagnar in till stan så vi fick gå, igen. väl i stan eller a centralen, så träffar vi Nathalie <3 hon är så söt ^^ jag är nästan lite kär i henne.. men tyst hemlis (A) På centralen hände lite grejer som jag inte orkar skriva om men allt slutade med att jag och johan gick till mcdonalds köpte hamburgare och satte oss på 25 och åkte till Johan <3
Och i går (söndag) så hände inte så mycket, vi fick ny bakade bullar till frukost.. och jag åkte hem för att prata med Mamma och Jan.. jag behövde itne säga så mycket för båda kom och kramade om mig direkt och sa förlåt och att dom hade saknat mig ^^ så nu bor jag hemma igen (A) 

Kommentarer
Postat av: lisa

visst är de? :D

Postat av: lisa

vad bra att du bor hemma igen :)

2007-10-03 @ 15:59:20
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: anna

hahah, naw :D

2007-10-04 @ 09:56:32
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag missade början.. men ngn måste ha hittat Meredith och hon kom in på sjukhuset, hon pumpades.. Och allt.. Och i slutet tyop avr hon död? :o

2007-10-04 @ 13:56:37
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Mira

HAHA. Shit va patetisk jag är :)

2007-10-06 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback