Fredag

Tjoohooo, idag så har det varit en härlig dag :) eller ja en dag som nästan alla andra dagar, jag började tidigt och slutade tidigt och efter skolan så åkte jag till frölunda för att köpa twix och sedan tillbaka till stan (enbart för att få tiden att gå) så jag kunde möta Johan, men precis innan jag gick av så såg jag att Viktor var på samma spårvagn så tog mig fram till honom för att hälsa :) vi han inte säga så mycket innan jag var tvungen att rusa av. Ikväll så var det tydlingen planerat för bowling fick jag reda på för en stund sedan och nu precis så krasade vår fredags planering samman lika snabbt som den kom till. men men det får la bli som alla andra fredagar med mys framför tvn med älskling <3 Bara för att han är bäst och jag älskar honom mer än vad någon kan förstå.

Kommentarer
Postat av: lisa

ah! visst var det? och du har inte ens skrivit om det? :O fyy! visst blire kent också! även om jag inte har ngt att signera :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback