HATA HATA HATA

Allt är så sjukt jobbigt nu, jag vet inte vad jag ska göra.. först så har jag blivit utslängd hemmifrån, eller så kan jag ifs inte säga för det har jag inte, men på sätt och vis... jag bor iaf hos Johan nu och så kommer det nog vara i några veckor till, sen så känns det som att det har blivit skit mellan mig och min, vad säger man, bästa kompis? plus att jag redan blivit enorm skoltrött.. har inga pengar alls.. eller jo 50 öre (som jag hittade i min väska förut) tills den 30 september.. som ett extra plus på det här så är jag sjuk.. Förlåt om jag är lite emo men jävla skit helvetes liv. Det enda posetiva just nu är att jag har min söta älskade Johan som verkligen är toppen <3 Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Johan

Du får bo här då länge du vill =)

2007-09-11 @ 23:43:17
Postat av: lisa

aw vad jobbigt >< jag ska försöka muntra upp dig med mitt bloggande :) KRAMEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback