Chain hang low.

Hemma igen efter att ha varit i stan och fikat med Hanna och Anna och nu ska jag snart tillbaka för att träffa Johan igen, det känns så otroligt konstigt att umgås med honom igen men ändå bra för han är ju bara så fantastisk.. så är han sådär mysig som jag bara älskar, ni vet hålla handen, kramar och bara vara mysig det är så härligt även om det inte betyder något mer än vänskap, jag älskar den killen och kommer antagligen alltid göra det, han är en del av mig, hur mycket vi än bråkar så kommer det alltid vara vi och dom här tre månaderna har varit så tomma även om jag inte tyckte det då så har jag märkt att det var något som saknades och nu vet jag precis vad det var..

51241-201


Pusspuss nu ska jag möta min sötnos. <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Hehe =) kolla nyckel idag med =D sendu!! puss

2008-04-03 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback