Musicnonstop

Tjaoo, snart blir det till att bege sig mot bussen och åka till jobbet, enormt segt men men, pengar är ju pengar.
Igår så var jag i skolan ^^ på graf lektionen, riktigt skoj faktiskt, fast var tvungen att gå tidigare för jag skulle träffa min lover boy innan han började jobba, vi gick i lite affärer och hittade massa kläder som man "måste" ha. Sen så åkte jag hem och han började jobba, väll hemma så somnade jag men vaknade av att amanda ringde och ville ha sina saker så åkte in till stan igen och mötte henne, det var trevligt har ju inte sett henne på ettag nu. :)
Nu ska jag sticka till bussen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaa :D du tkr om dom, de vet jag. jag har lagt upp hela bilden nu ist ^^ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback