a.k.a I-D-I-O-T

Jag försov mig idag så nu är det tillbaks på gamla banor.. Fan. men dagen blev bra iaf.. jag möte Amanda i stan så åkte vi till min skola för att fixa busskort och självklart för att säga hej till Robban, Gregory och Pooja.. Sen så blev det pizza, stan och möta Hanna.. Jag hittade en Jacka wihii ^^ tyvärr inte den som är några inlägg ner.. men ja denhär var också fin.. sen blev det en sjal från rut och ett nytt puder.. och Amanda köpte en as snygg tröja.. avis men jag kommer sno den :O Självklart så fikade vi på Vanilj också... som alltid när man är istan typ.. men ja så var det fort hem och lämna grejer och sen åka för att möta Daniel, som jag inte träffat på typ ett år, vi var på bio och han var gullig och bjöd mig :)  Vi såg Jumper.. den var bra fast snurrig och jag hoppade till flera gånger.. Efter filmen så följde jag honom till centralen och skulle vänta på Anna.. som typ är världens segast människa och virrigaste.. Jag fick vänta en timme ute i kylan usch >< men som tur var så hade jag ett trevligt samtal med Gregory i telefon så tiden gick ganska fort.. men nu ska jag nog sova för jag har lovat att komma i tid till skolan imorgon så pusspuss och god natt <3 


Kommentarer
Postat av: Johan

A.k.a- I-D-I-O-T är världens bästa låt! =D

2008-02-26 @ 09:45:03
Postat av: Johan

a.k.a. I-D-I-O-T är så jävla bra! =D snygg jacka btw =)

2008-02-26 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback