Raspy shit.

Åh, jag fick mina grejer som jag beställde tidigare i veckan.. allt var bra förutom tröjan som dom skickade i fel storlek så ska skicka tillbaka den imorgon.. Idag har det typ varit en familje dag, lite mysigt att träffa och vara med dom lite.. Vi har kollat på Felica när hon spelade handboll imorse.. dom förlorade tyvärr men Felicia var jätte duktig ^^ sen så åkte vi till huset med massa grejer sen så tror jag att det bor en snygg kille mittemot men om det nu är så satt jag har fel så bor det en (med snygga kompisar) två hus ifrån mig ;) Mohihihi!!
Men nu är jag iaf hemma och har precis ätit och ska iväg till Terry..
Puss puss

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh. har ni flyttat nu? ;O

Postat av: lisa

ahaa vad läskigt. men vart kommer ni bo då? :)

2008-02-23 @ 19:03:04
URL: http://gogopop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback