She wants to move.

Min lördag blev inte riktigt som jag tänkt mig.. ist för att åka till Terry så följde jag med Petra till Oliver och såg på Alvin och gänget, med massa folk :) Jag var så sjukt trött så tyckte jag lite synd om Terry för jag hade lovat att jag skulle åka till honom så jag fick med mig Petter för jag hittade inte till hålllplatsen sen så var han snäll och skulle följa mig hela vägen till Haga kyrkan och möta Jeff, Terry och Borgvall så gick vi till Terry typ sattdär en stund sen så åkte Petter hem och Terry däckade så efter en stund så somnade borgvall också så jag och Jeff satt i soffan och såg på tv shop och efter en stund så somnade Jeff också och kort där efter somnade jag fast vaknade igen av att det var trångt och kallt så jag väckte Jeff och tvingade honom gå med in till dom andra där det var ännu trängre fast jätte varmt.. jag somnade typ direkt sen så sov jag till elva och vaknade av att jag låg själv >< haha sen så var det bara slappt resten av dagen :) så kom jag hem vid sex och åt kladdkaka som mamma bakat, mums.. men n uska Jag vara lite sociall på msn sen sova..
Sov så gott alla snuttigullungar <3

Kommentarer
Postat av: nike

kladdkakakladdkaka. muuuuuums :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback