Skolan!

Det här är nog första gången på år som jag känner att jag verkligen vill gå till skolan, det är så sjukt kul.. vi håller på med en reklam kampanj för god morgon juice tillsammans med text klassen, jag hamnade tillsammans med Gregory och i början så tänkte jag typ "nej inte han" men jag hade nog inte kunnat få någon bättre, så mycket som han pratar och håller på, varje sekund är bara toppen.. inte för att vi får så mycket gjort men lektionerna är iaf kul ^^ så idag ska jag försöka få tag på Lisa så hon kan ta lite kort åt mig på det fina juice paketet.. Vet ni hur svårt det är att komma på en ide till en annons? det går typ inte.. Jag har världens problem medans Gregory bara ska skriva en fjuttig text >< USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback