Stuck on my vision.

Woho jag kom i tid idag xD ifs så hade vi bara en timmas lektion och som vanligt så gjorde vi ingenting >< efter skolan så åkte jag hem och somnade direkt och vaknade vid fyra, hela dagen förstörd alltså.. Så drog mamma med mig till colorama för att titta på tapeter inte ett dugg kul efter som dom bara har jävla blommor på tapeterna nu för tiden.. och jag är så sjukt trött på medaljong tapeterna kan dom inte komma upp med något nytt.. Ja sen så var vi inne på något annat ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter men jag köpte iaf KMS saltspray som jag velat testa länge tops, halstabletter och tuggummin :) woho så tråkig jag är.. Mamma var sur hela vägen hem bara för att ingen hittade någon bra tapet så nu måste vi dit igen.. Jag hatar att flytta, vet ni hur jobbigt det är?
när jag precis kommit innanför dörren så ringde pappa och frågade om jag ville följa med honom och äta mat och tjock som jag är så följer jag självklart med och det var ju inte bara maten som lockade, har inte träffat min käre far på två månader innan idag så det var skoj.. sen så frågade han om jag ville följa med till sunny beach och självklar hallå massa sol :D ska bli härligt även om det är med familjen jag träffar ju faktiskt inte dom så ofta.. eller jag känner typ inte mina egna bröder det är ett klart tecken på att något sånt här är bra.. för kommer man inte varandra närmare när man är utomlands? aja nog skrivet om det där xD nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..
Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback