Cp

Hoppas jag får lov att vara lite emo för en sekund, jag behöver det tror jag..
Jag vill bara gråta jag vill gråta hela tiden men det går inte jag vet inte vad det är, jag är verkligen jätte ledsen och vet inte vad jag ska säga eller göra allt blir bara jätte cpit och fel, jag har varit så sjukt lätt irriterad det senaste och börjat bråka me folk jag egentligen inte vill bråka med, så jag ber om ursäkt till er ta inte illa upp..
och jag saknar dig Johan.. Men är för feg för att säga det till dig face to face.. jag vill att det ska vara som förut det vill jag verkligen för du förstår inte hur mycket jag älskar dig.. och allt är bara så fuckat och förlåt att jag varit så jobbig tror det typ slagit slint i huvet på mig >< du får tycka att jag är töntig som skriver det i bloggen men jag är feg det vet du ><

Kommentarer
Postat av: hanna

älskling. finns här för dig

Postat av: August höij

vadå för en sekund ditt emo !! jag är så grovt kåt på dig ändå din rödbeta

2008-01-18 @ 18:27:33
Postat av: August

Men oj, vad händer med världen... man kan ju inte nvända andras namn hur som helst!^^

DET VAR INTE JAG.. LOVAR(kan också svära på det om du vill), KOLLA UPP DET

2008-01-18 @ 21:03:17
URL: http://maajsan.blogg.se
Postat av: Johan

kolla bara ip-adressen igen =) jag finns här Johanna, du kan säga vad du vill face to face.. du känner ju mig och vet hur jag fungerar xD jag är cp men skitsamma säg vafan du vill =D

2008-01-19 @ 13:30:09
Postat av: August

ok,, förlåt..

Det var visst jag förut.. Ja var lite sur,kåt och full.

2008-01-23 @ 15:55:12
URL: http://maajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback